Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2006 13:57 - Честит Хелоуин
Автор: cheerleader Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2853 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2006 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес, 31ви октомври е Хелоуин.
Знам, че това не е български празник, не е и православен, и въпреки всичко аз го празнувам. Много хора ме упрекват, бил католически празник, бил незнам си какво. Обаче аз съм на принципа, че като е празник, трябва да се празнува.
И така днес се подготвих, сложих си шапка на вещица, взех си и магическа пръчка със звездичка на върха :) :) :) 
Обаче какво се оказа... В цялото училище само 2ма човека дойдоха маскирани(т.е. аз и още едно момиче). Хората ни гледаха сякаш сме извънземни, кво, не са ли чували за тоз празник?! Както и да е, аз не им обърнах внимание, кво ще се занимавам.
Най странно обаче ми се стори това, че след училище, прибирам се аз и понеже даскалото ми е в центъра, почти на "Витошка" е, по цялата "Витошка" нямаше един човек, който да беше облечен по случай празника. Както и да е. Не ми пукаше че ме гледаха, сякаш за първи път виждат човек, с по странно облекло. Даже ме радваше, кефех се на погледите, изпълнени със учуда, та дори може би и с презрение. 
Докато миналата година не беше така. В предишното ми училище, (35то СОУ "Добри Войников") беше по абсолютно коренно различен начин. Повече от половината от учениците бяха маскирани, всичко беше празнично, дори учителите ни се радваха. 
Както и да е.
Сега ще подготвя и останалата част, ще си довърша тиквата, ще купя бонбони, а довечера предполагам, че брат ми и другите хлапета ще пообиколят блока и ще съберат бонбонки, сладки и т.н. Е, вероятно ще има и хора, които да затръшват вратите с думите "Ние тоя празник не го празнуваме", или други, които най-безочливо да предлагат на малолетни ракия, щото друго нямали. 
Но важното е, че има и хора, които се радват, и са положително настроени към новото.
 
Радвайте се на празниците, и без това не са много, поне да има поводи да се повеселим ;)

ПС: В предишен мой пост има инфо за празника :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. etoile - А
31.10.2006 14:05
на 14 февруари задължително подари на гаджето си розово плюшено мече. Той ще изпадне във френетична радост.
цитирай
2. vboychev - Винаги...
31.10.2006 14:42
Винаги съм обожавал Хелоуин, просто защото съм роден на тази дата... Още като малък - по "онова" време - се опитвах да науча всичко за този "империалистически" празник... Не че имаше много извори на информация... Обожавах едноименната германска трашметъл група, редовно карах дядо ми да ми прави светещи тикви и четях и гледах всичко свързано с "бележитата" дата... Особено се изкефих, а и до днес се кефя на филма Flattliners - действието се развива на връх Хелоуин - и първата сцена от него, в която героят на Кийфър Съдерланд наблюдава залеза и произнася "крилатата" фраза - "This is a good day to die..."
цитирай
3. sparhawk - Празника е супер
01.11.2006 11:46
аз лично вчера излязох с червен меч като на Дарт Вейдър и си направих една разходка с приятели, единия от които беше вампир. :)
Това е един супер празник, а всички православни патриотари могат да си гледат работата :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cheerleader
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 200510
Постинги: 27
Коментари: 32
Гласове: 339
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930